Ind- og Udmelding

Indmelding & Udmelding

Ind- og Udmelding fra Bowlingklubben Næstved skal foregå via denne kontakt form direkte til Kasseren. Hvis formen her ikke virker, kan du sende en email direkte til kasseren på kasserer@bknaestved.dk. Vær sikker på at du i din email skriver at du ønsker at melde dig ind, eller ud af klubben og eventuelt fra hvilken dato.

• Udmelding af klubben skal ske med 3 ugers varsel til den 1.
    Vær opmærksom på, at hvis der er kontingentrestance på udmeldelses tidspunktet hæfter man fortsat for denne restance. Hvis restancen ikke betales, vil man blive indberettet til DIF’s skyldnerkartotek hvorefter man er udelukket fra anden organiseret sport til gælden er betalt.
  • Ansøgnign om orlov på grund af sygdom, eller hvis man har problemer med at deltage i normal træning kan også ansøges her. Vælg “Ansøgning om Orlov” i Emnefeltet.